REGULAMIN SKLEPU

§ 1. Informacje ogólne

Właścicielem serwisu i administratorem jest firma 4 Property Piotr Wierzbicki ul. Gąbińska 9/118 01-703 Warszawa, zwana dalej onlyoak.pl.
Sklep internetowy onlyonak.pl umożliwia Klientom detalicznym dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski. Wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie może różnić się od wyglądu dostarczonego produktu. Różnice te mogą wynikać np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii a przede wszystkim z uwagi na unikalny charakter każdego produktu, zwłaszcza odcień i usłojenie drewna. Ponadto opis techniczny Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Sklepie Internetowym. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto. Rejestracja dla Klienta indywidualnego nie jest obowiązkowa.

§ 2. Zawarcie Umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy dokonać wyboru towaru poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. W celu finalizacji zamówienia należy postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych oraz dokonaniu wyboru formy zapłaty wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, które potwierdzone zostanie wiadomością e-mail.
2. Realizacja złożonego zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego dokonania płatności.
3. Anulowanie złożonego i opłaconego Zamówienia przez Klienta jest możliwe tylko przed wysyłką towaru do klienta. W tym celu należy skontaktować się e-mailowo: kontakt@onlyoak.pl
4. Zamówienie zostanie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.
5. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem OnlyOak skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzję o sposobie realizacji Zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia).

§ 3. Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostępności oraz terminy wysyłek są oznaczone przy każdym produkcie i oznaczają dni robocze.
3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
4. Sklep nie oferuje możliwości osobistego odbioru zakupionego Towaru
5. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się zewnętrzną firmą transportową.
6. Podczas odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest w obecności kuriera sprawdzić czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a w szczególności przesyłany Towar oraz czy przesyłka jest kompletna. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier spisze odpowiedni protokół i wtedy zabierze przesyłkę, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.
7. Klient ponosi odpowiedzialność za błędy popełnione w zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do Klienta, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.

§ 4. Płatność

1. Klient może zapłacić za zamówiony Towar poprzez
– przelew na rachunek bankowy: 69 1160 2202 0000 0003 1837 8006
– szybkie płatności internetowe – PayU
– płatność kartą – operator PayU
2. Do zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Klienci, którzy chcą otrzymać fakturę VAT, zobowiązani są do podania w zamówieniu dokładnych danych Klienta, niezbędnych do wystawienia faktury. Faktura VAT lub paragon zostanie doręczona Klientowi wraz z dostarczonym Towarem.

§ 5. Produkty personalizowane

1. Klient może zamówić wybrane produkty z personalizacją. Personalizacja wykonywana jest metodą graweru laserowego. Wizualizacja w kreatorze projektu jest tylko poglądowa, przedstawia wielkość i miejsce wykonania. Kolor czarny projektu w rzeczywistości jest nadpaleniem produktu przez laser.

2. W przypadku produktów personalizowanych, wyłączną odpowiedzialność za umieszczane i lub publikowane treści, fotografie i projekty graficzne ponoszą Klienci, którzy są autorami projektów  wykonanych w kreatorze sklepu internetowego onlyoak.pl

3. OnlyOak.pl zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia:
– kiedy w przesłanym projekcie występują bardzo małe detale, które byłyby nie widoczne po wygrawerowaniu. Zamawiający otrzyma informację o zaistniałej sytuacji.
– kiedy projekt narusza polskie lub międzynarodowe prawo, nawiązuje do nienawiści religijnych, rasowych, etnicznych, treści pornograficznych, promujących przemoc, lub narusza dobre imię osób trzecich.

4. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według jego specyfikacji, służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

§ 6. Zwroty

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie 14 dni złożyć stosowne pisemne oświadczenie na adres kontakt@onlyoak.pl
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. Sklep dokonuje niezwłocznie zwrotu kwoty wpłaconej przez Klienta na wskazany numer konta bankowego w terminie do 7 dni od daty otrzymania zwrotu Towaru.
3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku, gdy:
– przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
– świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
5. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeżeli korzysta z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

REGULAMIN SKLEPU

§ 1. Informacje ogólne

Właścicielem serwisu i administratorem jest firma 4 Property Piotr Wierzbicki ul. Gąbińska 9/118 01-703 Warszawa, zwana dalej onlyoak.pl.
Sklep internetowy onlyonak.pl umożliwia Klientom detalicznym dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski. Wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie może różnić się od wyglądu dostarczonego produktu. Różnice te mogą wynikać np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii a przede wszystkim z uwagi na unikalny charakter każdego produktu, zwłaszcza odcień i usłojenie drewna. Ponadto opis techniczny Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Sklepie Internetowym. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto. Rejestracja dla Klienta indywidualnego nie jest obowiązkowa.

§ 2. Zawarcie Umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy dokonać wyboru towaru poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. W celu finalizacji zamówienia należy postępować zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych oraz dokonaniu wyboru formy zapłaty wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, które potwierdzone zostanie wiadomością e-mail.
2. Realizacja złożonego zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego dokonania płatności.
3. Anulowanie złożonego i opłaconego Zamówienia przez Klienta jest możliwe tylko przed wysyłką towaru do klienta. W tym celu należy skontaktować się e-mailowo: kontakt@onlyoak.pl
4. Zamówienie zostanie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.
5. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem OnlyOak skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzję o sposobie realizacji Zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia).

§ 3. Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostępności oraz terminy wysyłek są oznaczone przy każdym produkcie i oznaczają dni robocze.
3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
4. Sklep nie oferuje możliwości osobistego odbioru zakupionego Towaru
5. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się zewnętrzną firmą transportową.
6. Podczas odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest w obecności kuriera sprawdzić czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a w szczególności przesyłany Towar oraz czy przesyłka jest kompletna. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier spisze odpowiedni protokół i wtedy zabierze przesyłkę, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.
7. Klient ponosi odpowiedzialność za błędy popełnione w zamówieniu, w wyniku których przesyłka nie dotarła do Klienta, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.

§ 4. Płatność

1. Klient może zapłacić za zamówiony Towar poprzez
– przelew na rachunek bankowy: 69 1160 2202 0000 0003 1837 8006
– szybkie płatności internetowe – PayU
– płatność kartą – operator PayU
2. Do zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Klienci, którzy chcą otrzymać fakturę VAT, zobowiązani są do podania w zamówieniu dokładnych danych Klienta, niezbędnych do wystawienia faktury. Faktura VAT lub paragon zostanie doręczona Klientowi wraz z dostarczonym Towarem.

§ 5. Produkty personalizowane

1. Klient może zamówić wybrane produkty z personalizacją. Personalizacja wykonywana jest metodą graweru laserowego. Wizualizacja w kreatorze projektu jest tylko poglądowa, przedstawia wielkość i miejsce wykonania. Kolor czarny projektu w rzeczywistości jest nadpaleniem produktu przez laser.

2. W przypadku produktów personalizowanych, wyłączną odpowiedzialność za umieszczane i lub publikowane treści, fotografie i projekty graficzne ponoszą Klienci, którzy są autorami projektów  wykonanych w kreatorze sklepu internetowego onlyoak.pl

3. OnlyOak.pl zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia:
– kiedy w przesłanym projekcie występują bardzo małe detale, które byłyby nie widoczne po wygrawerowaniu. Zamawiający otrzyma informację o zaistniałej sytuacji.
– kiedy projekt narusza polskie lub międzynarodowe prawo, nawiązuje do nienawiści religijnych, rasowych, etnicznych, treści pornograficznych, promujących przemoc, lub narusza dobre imię osób trzecich.

4. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klientowi nie przysługuje zwrot towaru, który został wyprodukowany według jego specyfikacji, służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

§ 6. Zwroty

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie 14 dni złożyć stosowne pisemne oświadczenie na adres kontakt@onlyoak.pl
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. Sklep dokonuje niezwłocznie zwrotu kwoty wpłaconej przez Klienta na wskazany numer konta bankowego w terminie do 7 dni od daty otrzymania zwrotu Towaru.
3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku, gdy:
– przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
– świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
5. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeżeli korzysta z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

ONLY OAK
ul. Gąbińska 9/118
01-703 Warszawa
kontakt@onlyoak.pl
Tel. 570 513 339